Sons of Anarchy Fa Guan
S2, A9: När klubbens porrverksamhet blir ett problem ser Clay detta som en möjlighet att expandera vapensmugglingen. Jax och Clay hamnar i konflikt över klubben, och sprickan mellan deras fraktioner växer.