The Village Fädernas synder
S1, A4: Allteftersom Gautham och gänget inser att de är i de gamla bergrummen i Kattiyal, beger de sig djupare in och råkar på Sairajs nya lya. Legosoldaterna går in i den övergivna fabriken och tar sig till det underjordiska labbet, där de råkar på ett groteskt bönealtare skapat av mutanterna.