Faller
S1 A2: 1974: Ted kommer in på juridikprogrammet i Utah, men han vägrar be Elizabeth flytta dit med honom. Deras förhållande börjar knaka i fogarna och hon anklagar sig själv. Kvinnliga studenter fortsätter att försvinna i delstaten Washington och en fantombild av förövaren övertygar universitetspolisen Cheryl Martin om att försvinnandena har ett samband.