S1, A4: Kort efter Carl Lentz uteslutning från Hillsong anklagas Brian Houston för att ha mörkat sin fars brott ,och blir avstängd från Hillsong efter att rykten om hans egna tjänstefel blivit offentliga. Carl, Laura och en grupp av tidigare församlingsmedlemmar undersöker kyrkans spillror och försöker tillsammans svara på den slutgiltiga frågan: Vad gör man när man upptäcker att ens andliga herde är problemet?