A Team Called SPAIN: The Road to the Fourth Win Familjen
S1, A1: Spanien åker till Tyskland omgärdade av stor osäkerhet. Åtminstone utifrån sett. För vissa, som Rodrigo och Carvajal, har säsongen varit jobbig. Några viktiga spelare, som Unai, Dani Olmo och Pedri, har hämmats av skador. De yngsta, Lamine Yamal och Nico Williams, skapar tvivel på grund av sin oerfarenhet och andra mer erfarna spelare, som Morata och Laporte, måste rättfärdiga sig själva igen.