Doces do Ofício Family Breakfast
S1, A6: Frukosten går oftast fort. Men för lata dagar föreslår Francisco en speciell sötsak som tar tid. Välstekta fattiga riddare, serverade med karamelliserad banan i lönnsirap och apelsinjuice. Pannkakor med citronskal, söt chokladsås och färska hallon. Eller tropezienne, en jättebrioche, fylld med vaniljkräm.