How to Get Away with Murder Family Sucks
S6, A6: Annalise ingriper i Michaelas förhållande med sin far och ber om hans hjälp i gengäld. Efter att Asher återförenats och har ett obehagligt samtal med sin tidigare frånvarande mamma delar han ett meningsfullt ögonblick med Michaela.