S3, A21: House och hans team tar till extrema åtgärder för att diagnostisera en ung pojke, så att han i sin tur kan rädda sin döende storebrors liv. Med Nicks immunsystem helt utplånat från kemoterapi är Wilson extremt noggrann med att hålla honom frisk före transplantationen.