Beverly Hills 90210 Fantomskador
S10, A1: Kelly anhålls och hålls kvar över natten tills skottlossningen bedöms som en handling i nödvärn. David ber Dylan att flytta ut. Wayne irriterar Donna med sin nonchalanta attityd, särskilt när han inte visar empati för Kelly.