HANNA Far
S1, A4: Erik håller Marissa fången och försöker förhandla sig till en säker flyktväg ut ur Berlin för honom och Hanna. Samtidigt gömmer sig Hanna hos Dieter och hans familj. Hanna känner ett desperat behov av att ta reda på faderns planer och upptäcker på så vis en stor hemlighet i sitt eget förflutna. En flyktplan börjar ta form, men Marissa försöker också fly.