Club Hooligans Farbrors gäng
S1, A1: Medan de kämpar för att ta sig upp till första divisionen, får Club Atletico Libertad del Puerto ett miljonerbjudande för sin stjärnspelare. Farbror, som är gängets ledare, gör allt som krävs för att få sin del.