Twin Love Fast i en kärlekstriangel
S1, A6: Kommer en kvinna att välja att lämna Twin Love för gott? Och förstöra hennes systers förhållande på vägen ut? Med så mycket kaos och krossade hjärtan i båda husen, får de återstående tvillingarna plocka upp bitarna. Ta reda på vad som händer när Brie och Nikki rör om lite genom att släppa in nya tvillingar i båda husen, vilket gör att ett par och deras tvillingar hamnar i fara.