S1, A4: Karaktärerna finner sig själva inmålade i hörn som gör att de fysiska och känslomässiga spänningarna ökar. Ett potentiellt svar på fallet Gus gör att Margaret och Clarke åker till fastlandet. Hilarys mamma kommer på besök från Los Angeles. Mercy gör en chockerande upptäckt.