The 1619 Project Fear
S1, A5: En familjs tragiska förlust. En dramatisk dag i en demonstrants liv. "Fear" utforskar hur modern polisverksamhet, övervakning och kriminaliseringen av svarta amerikaner har rötter i slaveritidens rädsla för svarta uppror och den månghundraåriga strävan efter frihet.