S1, A5: Simone och Carter fastnar mitt i skogen, när de är på jakt efter en misstänkt. Simones oväntade möte med Dina sätter käppar i hjulet för Cuttys kärleksliv. Elenas intresse för mode gör att ett olöst mordmysterium dyker upp till ytan.