Fem stjärnor Upload
S1, A2: Nora försöker att få fem stjärnor på jobbet, så hennes chef kommer acceptera hennes fars uppladdningslån. Nathan försöker att vänja sig vid sin nya värld med hjälp av Lakeviews terapeut.