S1, A5: Alla njuter av sina sista timmar av lycka innan konserten den 30 december 2004. Väl inne på Cromañón bryter en brand ut som dödar 194 ungdomar och förstör en hel generation barn som gillar rockmusik. Dessutom, ögonblick innan skräcken börjar: ett avslöjande gör triangeln mellan Nico, Malena och Lucas särskilt oroande.