The Murder Castle Fight Or Flight
S1, A3: Seriemördaren Dr. H.H. Holmes har dödat många personer. Samtidigt som polisen börjar få upp spåret på Holmes, genomför han nya blåsningar för att finansiera sin flykt från Chicago.