S4, A5: Kirsty Armstrong är redo för kamp efter sin turné. Charlie Söderberg avfärdar sms-lån som vägen till seger. Mästerkocken Johan Jureskog svarar kvickt med en motfråga. Vem sa att ekonomi och sport var tråkigt?