Finale
S13, A15: Med hjälp av mentorer och tidigare deltagare möts de två kvarvarande kockarna en sista gång. De lagar mat åt domarna Emeril Lagasse, Dominique Crenn, Jonathan Beno, Hubert Keller, Charlie Palmer, Jean-Georges Vongerichten samt för sina familjer.