Doom Patrol Finger Patrol
S2, A5: Dorothy får äntligen en vän i Baby Doll - tills lekstunden spårar ur. Cliff upptäcker att Niles planerar att ge honom människoliknande uppgraderingar. Vic smider en plan för att vinna tillbaka Roni.