Sky Wizards Academy Fireteam E601
S1, A1: Former elite Sky Wizard Kanata is often called "Traitor". Fireteam E601 calls him "Pervert". As their new instructor, Kanata must show the three girls how to improve their rock-bottom grades, and hopefully get them to forget about his underwear.