S1, A5: Nu när ANGELA har sett THEO fokuserar hon på att avslöja OLIVIERS manipulerande och få tillbaka vårdnaden om sina barn. Hon inser att hon inte kan återgå till sitt tidigare jag, och försöker hitta tillbaka till den gamla Angela.