S2, A22: Efter att Trick (Rick Howland) kidnappats av Garuda (gästskådespelare Raoul Trujillo) tar Bo (Anna Silk) med sig sina vänner för att frita honom samtidigt som hon försöker kontrollera sitt inre mörker.