The Mighty Nein Fletching & Måndroppes resande karneval av kuriositeter
S1, A3: Mollymauk Tealeaf introducerar ett farligt nytt nummer för att locka kunder till sin döende karneval. Mitt ibland attraktionerna möter Beau sin hemliga informant, Jester visar Fjord hur man har roligt, och Caleb och Nott försöker stjäla en sällsynt magisk komponent.