Hemma smakar bäst med antoni porowski Florence Pugh's English Odyssey
S1, A1: Antoni tar med Florence Pugh på en fascinerande resa för att utforska ursprunget till hennes familjs passion för mat. De smakar sig fram genom Oxford, Yorkshires kust och London och upptäcker anmärkningsvärda berättelser om Florences förfäder vars försörjning satte igång hennes djupa kärlek till mat som har överskridit generationer.