The Pack Florens
S1, A6: De sju återstående hund/partnerlagen tar sig till Florens, Italien. Flockarna äter en äkta italiensk middag med Lindsey och Lucy. I Flockutmaningen utkämpar en flock en gammaldags dragkamp, medan den andra tävlar i en ny version av “Apport”.En flocks väderkorn sätts på prov i utslagstävlingen.