S9, A8: En parodi på boken "Blommor till Algy" och filmen "Limitless". Charlie får större intellektuella förmågor efter att han tagit ett experimentellt piller. Under tiden kämpar gänget med att utföra Charlies arbetsuppgifter på puben.