Fluffer
S2, A3: Jess ber killarna om råd hur hon ska hantera sin tillfälliga sexuella relation med Sam. Schmidt föreslår att de alla ska gå ut. Men när Schmidt och Winston får förhinder slutar det med att Nick får agera dejt själv till Jess.