Food Security Climate Impact Asia
S1, A4: Ris - en basföda för många i Asien. Den står för 1/3 av energin i genomsnittlig asiatisk kost och är inkomstkälla för mer än 500 miljoner människor. Vad är framtiden för våra baslivsmedel som ris? Och hur tar vi itu med osäkerheten vi möter i föränderliga tider?