S1, A4: Titus lägger ner laget för att hålla patricierna nöjda medan Scorpus misstänker att Tenax inte har rent mjöl i påsen och bestämmer sig för att gå med i ett annat lag. Samtidigt dyker en farlig man från sitt förflutna som hotar att förstöra allt.