S1, A4: Amelia undanhåller vissa detaljer för Sherlock, men när allt tar en oväntad och farlig vändning tvingas Sherlock ingripa. I rollerna: David Thewlis, Blu Hunt, Antonio Aakeel, Orén Kinlan, Gia Hunter, Shashi Rami m fl. Del 4 av 8.