Terra Nova Förordning
S1, A6: Jim och Taylor utreder kolonins första mord. Skye hjälper Josh att hitta ett sätt att få hans flickvän från 2149 tillbaka till det förflutna. Elisabeth och Zoe räddar en dinosaurieunge från att dö.