Citadel Honey Bunny Förrädare
S1, A5: 1992: Honeys värld ställs upp och ner när hon upptäcker att byrån hon en gång litade på inte är vad de utgett sig för att vara, vilket tvingar henne att ta ett drastiskt steg som riskerar alla liv. 2000: Bunny planerar Honeys nästa steg, lika drastiskt som den hon tidigare tog.