S6, A5: Danny följer med i jakten på två förrymda fångar efter att ha fått höra att en av dem är någon han fått dömd på felaktiga grunder. Gormley kritiserar en plan från NYPD-poliskonstapeln Trey Delgado (Esai Morales), eftersom han misstänker att Delgado har en affär med hans fru.