Förrätter
S1, A3: Ana frågar om de kan börja om och att de måste anstränga sig. De ser fram emot middagen, men det tar inte lång tid innan spänningen ökar mellan Ana, María och Flora igen. Leo och Enrique försöker att trösta den förkrossade Juan. Tina avslöjar en av Marías hemligheter, vilken i sin tur avslöjar en av Anas hemligheter.