Sanningen Försoningen
S1, A6: Säsongsavslutning. Iris kan inte släppa Benjamin-fallet och helt plötsligt faller flera bitar på plats. Kan fallet få en lösning trots allt, efter alla dessa år? Kattis får Iris att inse sanningen om Christian och systrarna omvärderar sin relation.