Mr. & Mrs. Smith Första dejten
S1, A1: Säg hej till John och Jane Smith! Två främlingar som har gett upp sin identitet och parats ihop av en mystisk byrå för att bli partners - i spioneri och giftermål. Två lika människor, fast med varandra. Följ med när de springer, hoppar och är med om äventyr, får nya vänner och skapar minnen. Men se upp, det är något udda med deras första uppdrag. Det är FÖRSTA DEJTEN för John och Jane! Lycka till!