The Last Narc Första delen - Fem snutar
S1, A1: Under 1970-talet rekryterar nyskapade DEA två mexikanamerikanska gatupoliser: Kiki Camarena och Hector Berrellez. Kiki tilldelas Guadalajara, hemmaplan för Guadalajara-kartellen medan Hector riktar in sig på operationer i Los Angeles. Kartellen har poliser på sin lönelista, inklusive tre Jalisco-delstatspoliser. När Kiki kidnappas skakar det om båda sidorna av gränsen.