S1, A6: Alex Rins har ännu ingen pallplats den här säsongen. Aleix Espargaró och Aprilia kämpar tillsammans för sin första pallplats. Pecco Bagnaia har missat segern alltför många gånger. Marc Márquez vill vinna igen. Alla är hungriga, men det finns inte många platser vid bordet.