Mr. & Mrs. Smith Första semestern
S1, A3: John och Jane har alltid kul, vare sig de är i sitt hus i New York, i sovrummet eller i skidbacken. Och idag bär det av till Italienska Dolomiterna. Upptäcker John en ny hobby? Får Jane en ny vän? Börjar de bry sig om varandra på riktigt? John och Jane, det är dags för FÖRSTA SEMESTERN! Och glöm inte att chefen inte blir glad om ni misslyckas igen.