Försvunna flickor
S1, A3: 1974-1977: Fler försvinnanden följer Ted till Utah där han går juridikprogrammet. Elizabeth kastas mellan hopp och förtvivlan om det kan vara hennes pojkvän som är förövaren. Under en tid avförs han från utredningen. Efter att ett kidnappningsoffer identifierar Ted som den som attackerat henne, grips han och det gör Elizabeth ännu mer förtvivlad.