S1, A1: Ett fall av en försvunnen kvinna uppmärksammas av poliserna på polisstationen i Mandawa. Officer Devi Singh sätter sina två bästa poliser, underinspektörerna Anjali Bhaati och Kailash Parghi, på jobbet.