Framavlad för oralsex på tvären.
S1, A5: Magnus Betnér får chockartat besök på scenen. Emma Molin försöker skapa hälsoresa men får istället en hangry Anis Don Demina efter sig som är ute efter grönsakshämnd. Gina Dirawi vandrar återigen upp i rövar medan Per Andersson hittar Snövits alla dvärgar.