Främlingar i natten
S4, A6: Davids nattliga radioprogram leder till att han tar koffeinpiller, och det stökiga tillstånd han lämnar lägenheten i gör Kelly och Donna arga. Kelly sätter sitt förhållande med Dylan på is och Andreas relation med Dan får en överraskande vändning.