S1, A1: Jiyoung, en långhårig kvinna, sitter med huvudet nedböjt vid samma busshållplats vid samma tidpunkt varje kväll. Hyunmin, som tar den sista bussen efter jobbet och stiger av vid samma hållplats, lägger märke till henne. En regnig natt tar han mod till sig att prata med henne och erbjuder henne sitt paraply.