Från moln till kust
S1, A5: Monsunen sveper in över Sri Lankas bergiga inland och påbörjar en resa genom öns skogar. Följ med från molnskog till regnskog, mangrove till havets kant. På den här ön skapar vattnets kretslopp speciella livsmiljöer för vilda djur.