S3, A16: Frank blir utsedd till Årets man och Ray och Robert får motvilligt förbereda hyllningen. När de dyker upp för att intervjua Franks vänner på video om deras far blir de mer än lite chockade av passionen bakom killens kommentarer om deras far – men det är ingenting jämfört med Franks galna reaktion när han själv får se hyllningen.