Privata affärer Franska liljan
S1, A1: En sen kväll i hamnen ertappar Marina Quiroga, en modig, ogift ung societetsdam och syster till stadens polischef, oväntat en man som knivhugger en kvinna. Detta väcker Marinas inre instinkt som detektiv, och med hjälp av sin lojala butler Héctor börjar hon att utreda brottet.