Frånvaron The Ignorant Angels
S1, A2: Antonia är förkrossad på grund av olyckan, men hennes mamma Veronica och Nora är inget stöd för henne. Michele är också förkrossad, men han kan lita på vännernas stöd, hans utvidgade familj. Antonia reagerar med smärta när hon upptäcker ett föremål som Massimo ägde. Det ger henne också ett nytt mål: att ta reda på vem hennes make hade en affär med.